.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمزمه جديد شورااي شهر چالوس و استان شدن غرب مازندران
رئيس شوراي شهر چالوس:استقبال مردم اين شهرها در اين خصوص، پيگيري مطالبه به حق مردم توسط نهادهاي مردمي و نمايندگان آنان اقدامي است كه بايد مستمراً و به صورت جدي و قاطعانه با حمايت همه‌جانبه نمايندگان مجلس انجام گيرد...

با طرح دوباره موضوع از سوي رئيس شوراي شهر چالوس، زمزمه‌هاي استان شدن غرب مازندران رنگ و بوي جدي‌تري به خود گرفت.

به گزارش فارس ، رئيس شوراي شهر چالوس، عصر امروز در نشست اعضاي شوراهاي غرب استان كه در فرمانداري چالوس برگزار شد، گفت: پيشنهاد استان شدن غرب مازندران براي ارائه خدمات بهتر و سريع‌تر دستگاه‌هاي اجرايي به مردم است.
جعفر رستمي فرد افزود: استقبال مردم اين شهرها در اين خصوص، پيگيري مطالبه به حق مردم توسط نهادهاي مردمي و نمايندگان آنان اقدامي است كه بايد مستمراً و به صورت جدي و قاطعانه با حمايت همه‌جانبه نمايندگان مجلس انجام گيرد.
نمايندگان شوراهاي غرب مازندران ضمن تاكيد بر استاني شدن غرب مازندران براي تحقق اين امر پشتيباني خود را با تمام توان، ظرفيت و توانمندي‌هاي خود و حوزه انتخابي‌شان اعلام داشتند.
به منظور تامين هزينه‌هاي مربوط به مجمع، مصوب شد براساس بودجه مصوب شهرداري‌هاي غرب مازندران بر مبناي نيم در هزار بودجه به حساب كميته پشتيباني واريز شود.
سلسله جلسات هم‌انديشي شوراها و نمايندگان غرب مازندران از سال گذشته به منظور بررسي و مطالعه ظرفيت‌هاي موجود در غرب مازندران به دليل رسيدن به توسعه پايدار و در نهايت آماده‌سازي زيرساخت‌هاي استاني شدن صورت گرفته است.
تاكنون سعي شده با برگزاري جلسات و همايش‌هاي متعدد در شهرهاي غرب مازندران و حضور نمايندگان مجلس و جمعي از انديشمندان و صاحب‌نظران اين عرصه سعي در بسط، ترويج و اعتلاي توسعه در اين بخش استراتژيك از استان مازندران داشته باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

هادی 29 خرداد 1387
برای تمام کسانی که در راه تحقق خواسته های مردم ایران به ویژه مردم محروم منطقه غرب مازندران تلاش می‌کنند آرزوی سلامتی و پایداری دارم. امیدوارم اندک تدبیر ی نزد مسئولین باقی مانده باشد تا مردم به احقاق حق پامال شده سی ساله‌شان امیدوارتر گردند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.